Хятадын компаниуд дотоодынхоо зах зээл дээр хөгжүүлэлтийг хэрхэн явуулдаг вэ?
[1] Дизайны баримт бичиггүй хөгжүүлэлтийн төслүүд олон байдаг
Хятадын дотоод зах зээл дэх том хэмжээний төсөл ч дизайны баримтгүй, хөгжүүлэлтийн тогтсон дүрэмгүйгээр явагдах нь олон.
Төсөл амжилтай дууссан ч, цаашдын ашиглалт техникийн үйлчилгээ болон нэмэлт өөрчлөлт хийлгэхэд нийлээд асуудал үүсдэг. Энэ нь хэрхэвч сайн үр дүн биш бөгөөд эсрэгээр хэрэглэгчдэд хүндрэл болж ирдэг.
[2] Давталттай хөгжүүлэлтийн аргаар хөгжүүлэлт явагддаг
Японд хүрхэрээ загварын хөгжүүлэлтийг үндэс болгон хөгжүүлэлтийг явуулдаг. Харин Хятадын хувьд давталттай хөгжүүлэлтийн аргыг хэрэглэх нь элбэг. Шалгалт болон баталгаажуулахад бага хугацаа зарцуулж ажлын хэмжээгээ багасган богино хугацаанд хүлээлгэн өгөх гэсэн сэтгэхгүйтэй байдаг.
Давталттай хөгжүүлэлтийн аргыг хэрэглэхийн тулд доорх нөхцөл шаардлагатай.
- Бага хэмжээний төсөл
- Хэрэглэгч тал давталттай хөгжүүлэлтийн аргыг хүлээн зөвшөөрөх
- Харилцан ойлголцолыг маш сайн хийх
Хятадын дотоод зах зээлд эдгээр нөхцөлийг хангах тохиолдол олон байдгаас, давталттай хөгжүүлэлтийн аргыг хэрэглэх нь илүү байдаг бололтой.
[3] Төслийг хүлээлгэн өгсөний дараагаар, өөрчлөлтийн болон алдааны засварыг хийдэг
Хөгжүүлэлтийг хийж дуусаад эхлээд хүлээлгэн өгнө. Түүний дараагаар ашиглалт, техникийн үйлчилгээ зэрэг ажлын хүрээнд өөрчлөлтийн /зарим тохиолдолд алдааны/ засварыг хийж өгдөг.
Үнэндээ бол чанарын шаардлага хангахгүй бүтээгдэхүүн боловсруулсанаас ашиглалтын гэрээ байгуулахаас өмнө асуудал /алдаа/ гарах тохиолдол багагүй байдаг.
0 comments:
Post a Comment