Мэдээллийн технологийн байгууллага, компани, их дээд сургууль, мэргэжилтнүүдийн АНХААРАЛД

Мэдээллийн технологийн байгууллага, компани, их дээд сургууль, мэргэжилтнүүдийн АНХААРАЛД


2007 оны 10-р сарын 28-нд болох Мэдээллийн технологийн инженерийн суурь шалгалтын бүртгэл 10-р сарын 15 буюу ирэх Даваа гаригийн 18 цагт дуусна. Иймд шалгалтад орох хүмүүс нэн яаралтай бүртгүүлнэ үү !!!


Бүртгэлийн хугацааг сунгахгүй бөгөөд амралтын өдрүүдээр бүртгэхгүй болохыг анхааруулж байна.


Түүнчлэн 10 сарын 15-26-нд МТҮП дээр явагдах шалгалтанд бэлтгэх
сургалт-давтлагын бүртгэл 10 сарын 15-нд дуусна.


Хүндэтгэсэн,

Б.Ариунаа


МТИШ хариуцсан ажилтан

МТҮП

Мэдээллийн технологийн бизнесийн хөгжлийн газар

Утас: 318042

Э-шуудан: ariunaa@itpark.mn

Read More......

Цахим маркетингийн шилдэг 10 бодлого

Цахим маркетинг нь вэб хуудсанд тань олон хүмүүсийг татаж, таны бизнесийн үйлчлүүлэгчдийн тоог нэмж, компаний тань болон бүтээгдэхүүний тань брэндинг нэмэгдүүлж байдаг. Хэрвээ та өөрийн цахим маркетингийн бодлогоо дөнгөж эхлүүлж байгаа бол маш олон хүнд тус болсон доорхи шилдэг 10 жагсаалт нь таныг төлөвлөгөөгөө хэрэгжүүлэхэд тус болно.

Дээрх зөвөлгөөнүүдийг дагаж мөрдсөнөөр бизнесээ бодитойгоор дээшлүүлэх өөрийн гэсэн Цахим Маркетингийн Бодлогыг та бий болгох боломжтой болно.


Алхамууд


1

Вэб дизайн

2

Хайлтын систем

3

Цахим шуудан

4

Гишүүнчлэл

5

Мэргэжлийн зөвлөгөө

6

Хариу илгээх

7

Анхаарлын төвд байгаа мэдээллээс хоцрохгүй байх

8

Цахим хэвлэл

9

Цахим урамшуулал

10

Бүтээмжээ дээшлүүлэх



1. Юуны өмнө вэб сурталчилгааны төлөвлөгөө болон үр нөлөөтэй вэб дизайн, түүнчлэн хөгжлийн бодлогоос эхлэх хэрэгтэй.

2. Гол гол хайлтын хэрэгслүүдийн үр дүнгийн тэргүүн зэрэглэлд жагсаах хэрэгтэй бөгөөд хайлтыг амжилттай болгогч техникүүд дээр дадлага сайн хийх хэрэгтэй.

3. Цахим шуудангийн үр ашигтай маркетингийн талаар суралцах хэрэгтэй.

4. Маркетингийн хүрээгээ гишүүнчлэл, дамжуулан борлуулагч болон түншлэлийн программаар давамгайлуулах хэрэгтэй.

5. Цахим маркетингийн мэргэжилтнээс юмуу цахим маркетингийн зөвлөгчөөс анализ хийж өгөхийг хүсэх хэрэгтэй.

6. Цахим шуудангийн жагсаалтдаа хариу явуулах сонголтын цэсийг бий болгох хэрэгтэй.

7. Үйл явдлын мэдээнд сэдэв оруулах юмуу жагсаалтанд нь бүртгүүлээрэй.

8. Цахим хэвлэл мэдээлэлд бичиж нийтлэх хэрэгтэй.

9. Вэб хуудсаараа дамжуулан худалдан авагчдыг татах урамшуулал үзүүлж, тэмцээн уралдаан зохиож, хөнгөлөлт үзүүлэх хэрэгтэй.

10. Цахим шуудангийн автомат хариу өгөгчийг ашиглан электрон шуудангаа чадварлаг, үр ашигтай зохицуулах хэрэгтэй.

Read More......

Цахим маркетингийн шилдэг 10 бодлого

Цахим маркетинг нь вэб хуудсанд тань олон хүмүүсийг татаж, таны бизнесийн үйлчлүүлэгчдийн тоог нэмж, компаний тань болон бүтээгдэхүүний тань брэндинг нэмэгдүүлж байдаг. Хэрвээ та өөрийн цахим маркетингийн бодлогоо дөнгөж эхлүүлж байгаа бол маш олон хүнд тус болсон доорхи шилдэг 10 жагсаалт нь таныг төлөвлөгөөгөө хэрэгжүүлэхэд тус болно.

Дээрх зөвөлгөөнүүдийг дагаж мөрдсөнөөр бизнесээ бодитойгоор дээшлүүлэх өөрийн гэсэн Цахим Маркетингийн Бодлогыг та бий болгох боломжтой болно.


Алхамууд


1

Вэб дизайн

2

Хайлтын систем

3

Цахим шуудан

4

Гишүүнчлэл

5

Мэргэжлийн зөвлөгөө

6

Хариу илгээх

7

Анхаарлын төвд байгаа мэдээллээс хоцрохгүй байх

8

Цахим хэвлэл

9

Цахим урамшуулал

10

Бүтээмжээ дээшлүүлэх



1. Юуны өмнө вэб сурталчилгааны төлөвлөгөө болон үр нөлөөтэй вэб дизайн, түүнчлэн хөгжлийн бодлогоос эхлэх хэрэгтэй.

2. Гол гол хайлтын хэрэгслүүдийн үр дүнгийн тэргүүн зэрэглэлд жагсаах хэрэгтэй бөгөөд хайлтыг амжилттай болгогч техникүүд дээр дадлага сайн хийх хэрэгтэй.

3. Цахим шуудангийн үр ашигтай маркетингийн талаар суралцах хэрэгтэй.

4. Маркетингийн хүрээгээ гишүүнчлэл, дамжуулан борлуулагч болон түншлэлийн программаар давамгайлуулах хэрэгтэй.

5. Цахим маркетингийн мэргэжилтнээс юмуу цахим маркетингийн зөвлөгчөөс анализ хийж өгөхийг хүсэх хэрэгтэй.

6. Цахим шуудангийн жагсаалтдаа хариу явуулах сонголтын цэсийг бий болгох хэрэгтэй.

7. Үйл явдлын мэдээнд сэдэв оруулах юмуу жагсаалтанд нь бүртгүүлээрэй.

8. Цахим хэвлэл мэдээлэлд бичиж нийтлэх хэрэгтэй.

9. Вэб хуудсаараа дамжуулан худалдан авагчдыг татах урамшуулал үзүүлж, тэмцээн уралдаан зохиож, хөнгөлөлт үзүүлэх хэрэгтэй.

10. Цахим шуудангийн автомат хариу өгөгчийг ашиглан электрон шуудангаа чадварлаг, үр ашигтай зохицуулах хэрэгтэй.

Read More......

Хятадын компаниуд дотоодынхоо зах зээл дээр хөгжүүлэлтийг хэрхэн явуулдаг вэ?


[1] Дизайны баримт бичиггүй хөгжүүлэлтийн төслүүд олон байдаг
Хятадын дотоод зах зээл дэх том хэмжээний төсөл ч дизайны баримтгүй, хөгжүүлэлтийн тогтсон дүрэмгүйгээр явагдах нь олон.

Төсөл амжилтай дууссан ч, цаашдын ашиглалт техникийн үйлчилгээ болон нэмэлт өөрчлөлт хийлгэхэд нийлээд асуудал үүсдэг. Энэ нь хэрхэвч сайн үр дүн биш бөгөөд эсрэгээр хэрэглэгчдэд хүндрэл болж ирдэг.

http://resource.news.mn/fileLibrary/photo/middle/1192345759256-1655148787012126927620/2027372456.jpg


[2] Давталттай хөгжүүлэлтийн аргаар хөгжүүлэлт явагддаг

Японд хүрхэрээ загварын хөгжүүлэлтийг үндэс болгон хөгжүүлэлтийг явуулдаг. Харин Хятадын хувьд давталттай хөгжүүлэлтийн аргыг хэрэглэх нь элбэг. Шалгалт болон баталгаажуулахад бага хугацаа зарцуулж ажлын хэмжээгээ багасган богино хугацаанд хүлээлгэн өгөх гэсэн сэтгэхгүйтэй байдаг.
Давталттай хөгжүүлэлтийн аргыг хэрэглэхийн тулд доорх нөхцөл шаардлагатай.
- Бага хэмжээний төсөл
- Хэрэглэгч тал давталттай хөгжүүлэлтийн аргыг хүлээн зөвшөөрөх
- Харилцан ойлголцолыг маш сайн хийх
Хятадын дотоод зах зээлд эдгээр нөхцөлийг хангах тохиолдол олон байдгаас, давталттай хөгжүүлэлтийн аргыг хэрэглэх нь илүү байдаг бололтой.

[3] Төслийг хүлээлгэн өгсөний дараагаар, өөрчлөлтийн болон алдааны засварыг хийдэг
Хөгжүүлэлтийг хийж дуусаад эхлээд хүлээлгэн өгнө. Түүний дараагаар ашиглалт, техникийн үйлчилгээ зэрэг ажлын хүрээнд өөрчлөлтийн /зарим тохиолдолд алдааны/ засварыг хийж өгдөг.
Үнэндээ бол чанарын шаардлага хангахгүй бүтээгдэхүүн боловсруулсанаас ашиглалтын гэрээ байгуулахаас өмнө асуудал /алдаа/ гарах тохиолдол багагүй байдаг.

Read More......