И-мэйл маркетинг гэж юу вэ?


E-mail marketing бол шууд маркетингийн хэлбэр бєгєєд и-мэйл хаяг ашиглан худалдааны болон зар сурталчилгааны материал илгээх орчин vед ихээхэн хєгжиж буй маркетингийн идэвхжvvлэлтийн хэлбэр юм.

Дараах зорилгоор и-мэйл маркетингийг хэрэглэдэг:

• Хамтын ажиллагааг хадгалах, єргєжvvлэх, шинэ хамтрагч, vйлчлvvлэгч олох, бизнесийн цар хvрээгээ тэлэх, бататгах зорилгоор и-мэйл илгээх,
• Ямар нэгэн бvтээгдэхvvн зарах, шинэ худалдан авагч олох, хуучин худалдан авагчиддаа шинэ бvтээгдэхvvн vйлчилгээгээ танилцуулах, зарах санал тавих
• Єєр компаний хэрэглэгчид рvv зар сурталчилгаа илгээн єєртєє татах,
• Интернетээр и-мэйл илгээх.
2006 оны байдлаар и-мэйл маркетингаар vйлчлvvлэгчид $400 сая ам.долларыг зарцуулж, єєрийн бизнесээ сурталчилж, єргєжvvлсэн байна.

Давуу тал

И-мэйл маркетингийн vйлчилгээг нь дараах шалтгааны улмаас компаниуд ихээхэн сонирхдог:
• Потенциал бvхий олон тооны хэрэглэгчид рvv харьцангуй бага зардлаар мэдээлэл тvгээх.
• Бусад ижил тєрлийн сурталчилгааны хэлбэрvvдийг бодвол харьцангуй бага єртєгтэй.
• И-мэйл маркетинг хамгийн найдвартай бєгєєд эрсдэл багатай сурталчилгааны хэлбэр юм. И-мэйл маркетинг нь шууд эцсийн хэрэглэгчидэд хvрдэг хамгийн vр дvнтэй онлайн маркетингийн хэлбэр.
• И-мэйлээр мэдээлэл хvргэххугацаа маш богино (хэдхэн минут), харин бусад сурталчилгааг хvргэхэд нилээд хэдэн єдєр шаарддаг.

• Вэб сайт сурталчилгаа тавьсан тохиолдолд хэрэглэгчид уг сурталчилгааг vзэхийг хvлээдэг бол и-мэйл маркетингийн хувьд сурталчилгааг хэрэглэгч бvрт найдвартай хvргэж єгдєг.
• И-мэйл маркетинг хянах боломжтой. Таны зар сурталчилгааг хэрэглэгч уншсан тухай статистик мэдээлэл таньд очно.

• Зар сурталчилгаа илгээгч нь бизнесээ хvртээмжтэй, боломжий хэлбэрээр сурталчилдаг.
• Зєвхєн потенциал бvхий хэрэглэгчид рvv хандах боломжтой.
• Нийт интернет хэрэглэгчдийн ихэнх хувь нь и-мэйлээ єдєр бvр шалгадаг.
• Хэрэглэгчийн сонирхлын дагуу илгээх боломжтой.
• И-мэйл маркетинг-т ямар ч цаас, бичиг баримт vйлдэх хэрэггvй.

3 comments:

  1. Anonymous said...

    [url=http://www.pi7.ru/seks-sekrety/1887-palma-pervenstva-v-sekse-prinadlezhit-ryzhim-bestiyam.html ]Пальма первенства в сексе принадлежит рыжим бестиям [/url]
    все вокруг замороченные очень и нервные, всё находят буквально каждый день из-за чего переживать. какая то маниия беспойства... сколько вон тем на форуме из-за ерунды))) в данный момент ещё начнут советы мне в этой теме давать или же посылать) а мне пофиг! хорошо мне! и на вопрос как дела помимо как "хорошо" я не знаю что отвечать.
    не курю я)

  2. Anonymous said...

    Как говорилось на Seexi.net Сегодня прихожу в библиотеку. Возле ящиков с журналами стоит дама, посмотрит журналы (у неё в руках), я подхожу, достаю из такого же ящика ещё некоторое количество журналов, хочу их попосмотреть. Тут она хватает журналы - те, что у меня в руках (!), пытается вынуть. И орёт "Я вообще-то их посмотрела! После меня будете попосмотреть!". Я ей говорю "Вы как себя ведёте? Это вообще не ваши журналы!", пытаюсь их вынуть. А она так сильно уцепилась, не отдаёт. Говорит мне "Я в данный момент библиотекаря позову", я говорю "Зовите". Короче, я взяла в толк, что безрезультатно, отпустила журналы и сказала ей, что она позорится, и ушла. А она потом ещё орала, ища поддержки у тех, кто видел эту сцену!!! Всё настроение испортила. Жалею, что не сказала ей что-нибудь типа "Вам лечиться надо". Ну и народ у нас, вроде никого не трогаешь, а всё точно еще кто-нибудь тебе или же в транспорте, или же в библиотеке да нахамит! А как вы реагируете на похожее хамское поведение? Как вообще верно реагировать?

  3. Anonymous said...

    Наши специалисты по сертификации и [b][url=http://gortest.su]сертификат соответствия [/url][/b] подготовят полный пакет необходимых документов. Нами производится сертификация широчайшего спектра объектов [b][url=http://gortest.su]сертификат на коммуникатор [/url][/b] любых товаров, услуг, сертификация работ, по любым нормам и стандартам

Post a Comment