Маркетингийн сургалт

ЗОХИОН БАЙГУУЛАГЧ
МОНГОЛЫН МАРКЕТИНГИЙН ХОЛБОО


Эрхэм бизнес эрхлэгчид, Маркетерууд та бүхнийг Монголын Маркетингийн холбооны урилгаар 3 дах жилдээ уригдан ирж байгаа Франц болон Баруун Европод нэрд гарсан Профессор Dominqui Xardel лекц унших
Маркетингийн Олон Улсын Сертификаттай сургалтанд урьж байна.

Маркетингийн олон улсын сургалтын сэдэв :
“ Эрин үеийн маркетингийн стратегиуд: шинэ хувьсал”
Сургалт 2008 оны 11-р сарын 27, 28 нд “ Чингис Хаан” зочид буудлын лекцийн их танхимд мэргэжлийн орчуулгатайгаар хийгдэнэ.

Сургалтын үнэ цэнэ өгөөж: Дэлхийн маркетингийн ноу-хоу , маркетингийн стратегийн шинэчлэл, маркетингийн зөв стратегиар амжилтад хүрсэн жишээнүүд, интернет маркетингийн хувьсгал, түүнийг хэрэгжүүлэх боломж, жижиг дунд бизнесменүүд томрон хөгжих арга ухаан зэрэг өнөөгийг эрин үеийн маркетингийн хөгжилд гарч буй шинэлэг ололтуудыг энэ сургалтаас олж авах боломжтой.

Бизнесийн бодит жишээг судлах, бүлгээр ярилцах асуудал дэвшүүлэн шийдвэрлүүлэх зэрэг дэвшилтэт арга хэлбэрийг лекцийн үед өргөн ашиглана.
Проф. Доминик Хардел Монголын Маркетеруудад 3 дах удаагаа хичээл зааж байгаа учраас монголын маркетингийн орчин , манай маркетеруудын сэтгэл зүйн онцлогыг сайн мэддэг нь сургалтыг амжилттай явуулах боломжийг олгож байна.


Дэлгэрэнгүй мэдээллийг доорх хаягаас авна уу.
Хаяг: “Гурван гал оффис” 613 тоот
Харилцах утас: 322933, 88086325, 99044642
Факс: (976 - 11) 322933
Э-мэйл: mongolianmarketing@gmail.com






Маркетингийн олон улсын сургалтын дэлгэрэнгүй хөтөлбөр

11-р сарын 27 –нд

08.45- 09.00 - Бүртгэл
09.00-09.10 - Нээлт Монголын Маркетингийн Холбооны Ерөнхийлөгч
Проф. Д.Дагвадорж
09.10-10.40 - Түгээлтийн шинэ сувгууд, олон талт сувгийн болон олон түвшний стратеги
- Төөрөгдлүүд болон тулгардаг асуудлууд
- Электрон худалдааны хувьсал
- Хөгжлийн олон арга замууд
- Олон оронд хэрэгжиж буй Амазоны жишээ
- Суваг хоорондын эрчимжүүлэлт
- Шууд худалдаа ба шууд маркетингийн сувгийн дүрэм
- Франчейзингийн дүрэм
- Жижиглэн худалдааны дүрэм
10.40 – 11.00 – Цайны завсарлага
11.00 – 12.40 – Хэрэглэгчдийн харилцааны менежментийн хувьсал \ CRM\
- CRM нь шинэлэг зүйл биш боловч хэрэгжүүлэхэд хүндрэлтэй байдгийн учир
- CRM software-ийн өртөг болон төөрөгдлүүд
- Шинэ харилцааны стратеги
- Тулхтай \ тогтвортой\ хөгжүүлэхийн учир начир
12.40 – 13.00 - Асуулт ярилцлага
13.00- 14.00 - Өдрийн хоол
14.00- 15.30 - Маркетингийн хэлхээ холбооны стратегиуд
- Хэвлэл мэдээлэл ба хэлхээ холбооны иж бүрдлүүд
- Маркетингийн интеграцчилсан хэлхээ холбооны стратегиуд
- Үгэн стратегийн талаарх асуудлууд С-С харилцааг хөгжүүлэх нь
- Зар сурталчилгааны болон PR –н хүрээний стратегиуд
15.30 – 15.45 - Цайны завсарлага
15.45 - 17.15 - Брэндчилэлийн стратегиуд
- Гоо сайхны болон хувцас үйлдвэрлэлийн талаарх жишээнүүд
- Брэндийг хөгжүүлэх нь зайлшгүй болсон нь
- Аль ч брэндийн түлхүүрийн шинжүүд
17.15 - 17.30 – Асуулт ярилцлага

11 сарын 28-нд
09.00 – 09.15 – Бүртгэл
09.15 -10.45 - Анхдагчид ба хувийн бизнес эрхлэгчид
- Website-н талаарх жишээнүүд
- Кейс яагаад B. School- н сайт байна вэ?
- Хамгийн сайн гүйцэтгэл урт хугацааных байх боломжтой юу ? \ анализ хийх материалыг тараана \
- Хувийн бизнес эрхлэгчид юу бүтээдэг вэ ?
- Маркетингийн хүрээн дэх эрсдлийг зохицуулах нь
10.45 – 11.05 – Цайны завсарлага
11.05 -12.35 – Маркетингийн арга техникүүд
/ Тарааж өгсөн уншлагын материал дээр анализ хийх /

12.35 – 13.00 – Асуулт ярилцлага
13.00- 14.00 - Өдрийн хоол
14.00- 15.30 - Үйлчилгээний салбарын асуудал ба бэрхшээлийг даван туулах нь
- Хэрэглэгчдэд үзүүлж буй үйлчилгээний бодит хүрээ
- Бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээ хоорондын маркетинг
- Үйлчилгээ болон соёл хоорондын асуудлууд
- Хэрэглэгч рүү чиглэсэн үйлчилгээ логистик болон IT асуудлууд

15.30 – 15.50 - Цайны завсарлага
15.50 -17.20 - Шинэ эриний маркетингийн удирдлага ба нэгтгэн дүгнэхүй
- Дэлхийн эдийн засгийн хямралын үеийн маркетингийн стратегийн шинэчлэлийн
талаар өгүүлэхүй
- Төрөл бүрийн салбар дах интернетийн хэрэглээ
- Интернет маркетингийн хувьсгал \ бодит жишээнүүдээр харуулах \

17.20 – 18.00 - Асуулт ярилцлага
18.00 – 18.30 - Хаалт \ Дурсгалын зураг \

0 comments:

Post a Comment